رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
استراحت جنگجو
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 18 رای
نویسنده:
مترجم:
پرویز شهدی
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 18 رای
✔️ در این داستان ژنه، دختر جوانی است که در رشته حقوق درس می‌خواند. عمه‌اش که در شهرستان زندگی می‌کند پس از مردن اموالش را به او می‌بخشد و ژنه برای انجام تشریفات اداری به آن شهرستان می‌رود و در هتلی نزدیک راه آهن اقامت می‌کند. اما یک اتفاق ساده زندگی‌اش را دگرگون می‌کند. او در این باره می‌گوید: "از همان موقعی که کلید را به اشتباه در قفلی انداختم که مال آن نبود، سرنوشتم رقم خورد. مقدرم این بود که در این شهر دور افتاده، در این هوای گرفته و بارانی در چنبره عشقی گرفتار شوم که سراسر وجودم را بسوزاند و به جایی تنزلم دهد که هرگز گمانش را نمی‌کردم."
ادامه کتاب شرح این تنزل و انحطاط جسمی و روحی ژنه به رنوساتی جوان میخواره بی‌بند و باری است که او را تا سر حد بردگی می‌کشاند ولی ژنه مقاومت می‌کند و به کمک این عشق نه تنها خود، بلکه رنو را هم از منجلاب بیرون می‌کشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1392/07/20

کتاب‌های مرتبط

کلاغ ها
کلاغ ها
4 امتیاز
از 2 رای
حادثه ای عجیب برای سگی در شب
حادثه ای عجیب برای سگی در شب
4.3 امتیاز
از 79 رای
رنجهای آنجلا
رنجهای آنجلا
4.3 امتیاز
از 30 رای
برج
برج
4.3 امتیاز
از 33 رای
معجزه عسل
معجزه عسل
4.4 امتیاز
از 67 رای
گذر از رنجها - جلد 3
گذر از رنجها - جلد 3
4.4 امتیاز
از 27 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی استراحت جنگجو

تعداد دیدگاه‌ها:
2
نمیدونم این کتاب میخواد چی رو برسونه.کتاب جالبی نیست.من فقط چون ترجمه پرویز شهیدی بود خوندمش.آقای شهیدی کتابی ترجمه کردن از آنتونی بیور به اسم استالینگراد آغاز پایان.خیلی خیلی خیلی کتاب خوبه اگه تونستید بخونیدش.اگه لینک دانلودشم گیر آوردین واسه مام بزارین
بعد از خوندن بچه های قرن منتظر خوندن این اثراز این نویسنده بودم ممنون
استراحت جنگجو
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک